Pasažieri jūlijā visvairāk interesējas par kustības sarakstiem
No saņemtajiem 21 785 klientu pieteikumiem 20 009 bija informatīvie jautājumi, pārējie klientu pieteikumi ir priekšlikumi, sūdzības un pateicības. Klienti visvairāk interesējās par maršrutiem un grafikiem – vislielākais jautājumu skaits šajā kategorijā bija par sabiedriskā transporta kustības sarakstiem. Pasažieri interesējās arī, kad plānots pabeigt uzsāktos remonta darbus 3. un 6. tramvaja maršrutā, kā atgūt transportlīdzeklī aizmirstās mantas utml. Jūlija lietainajās dienās pasažieri visbiežāk meklēja lietussargus, rokassomas un bērnu mantas/rotaļlietas.
Jūlijā informācijas centrā saņemto klientu pieteikumu apkopojums pa kategorijām:
"Rīgas satiksmes" informācijas centrs jūlijā kopā saņēmis 59 dažāda veida pateicības, visvairāk labi vārdi veltīti transportlīdzekļu vadītājiem, piemēram, "Rīgas satiksmes" sociālā tīkla "twitter" profilā saņēma šādu uzslavu: "Izglītots, kulturāls, komunikabls šoferis 27.trolejbusam plkst.18:43 no Ābolu ielas".
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.